Мета:
- залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації першокласників до навчання в початковій школі;
- створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності;
- виробити рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації.
Робота психолого-педагогічного консиліуму розпочалася з обговорення найбільш складних випадків адаптації дітей до школи. Учасники засідання висловлювали свої думки щодо даної теми та спільно знаходили шляхи подолання деяких проблем. Колеги отримали можливість побачити першокласників з різних сторін, а також зрозуміти причини їхніх проблем. Це допоможе у майбутньому уникнути суб’єктивізму в оцінці можливостей окремих дітей, дозволить об’єктивно їх зрозуміти і побудувати спільну програму дій, спрямованих на розвиток певних якостей або на усунення виявлених причин відставання в навчанні чи відхилень в поведінці.
Немає коментарів:
Дописати коментар